ກົດເມົ້າໃສ່ທີ່ນີ້
ຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບຄອມພິວເຕີ
ລະບົບການຈັດຕັ້ງ
ຂໍ້ມູນຂ່າວສານ
ວຽກງານນອກຫຼັກສູດ
_ກິລາ
ເອກກະສານ
_ຂໍ້ກຳນົດ
_ນິຕິກຳ
_ຂໍ້ຕົກລົງ
ສະຕິຖິ
_ພະນັກງານ
_ນັກສຶກສາ
ຂະແໜງຮຽນ
_ປູກຝັງ
_ລ້ຽງສັດ
ຄູ່ມືຕ່າງໆ
ເລືອກພາສາ
ລະບົບການຈັດຕັ້ງຂອງພະແນກ
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น
หน้าแรก
Variables / Comments
ຜົນສຳເລັດຮຽນອາຊີວະສຶກສາ
ເວບໄຊໂຮງຮຽນ
ຂະແໜງສ້ອມແປງ
ຂະແໜງກໍ່ສ້າງ
ຂະແໜງວິຈິດສິນ
ຂະແໜງຊ່າງຈອດ
ຂະແໜງໄຟຟ້າ
ຂະແໜງຊ່າງໄມ້
ຂະແໜງບໍລິຫານທຸລະກິດ
ຂະແໜງປຸງແຕ່ງ
ຂະແໜງລ້ຽງສັດ
ຂະແໜງປູກຝັງ
ພາກວິຊາອຸດສາຫະກຳ
ພາກວິຊາບໍລິການ
ພະແນກກິດຈະການນັກສຶກສາ
ພະແນກວິຊາການ
ພະແນກບໍລິຫານ-ຈັດຕັ້ງພະນັກງານ
webpagefacebook
ແຜນທີ່ໂຮງຮຽນເຕັກນິກ-ວິຊາຊີບແບບປະສົມ ແຂວງໄຊຍະບູລີ
ວິຊາຊີບກ້າວໄປ
ຈຳນວນຄົນເຂົ້າຊົມ
ขับเคลื่อนโดย
Blogger
.
ค้นหาบล็อกนี้
คลังบทความของบล็อก
พฤศจิกายน 2022
(5)
รายงานการละเมิด
เกี่ยวกับฉัน
animalslaos
ดูโปรไฟล์ทั้งหมดของฉัน
Recent
Popular
ພາບການເຄື່ອນໄຫວຂອງພາກວິຊາກະສິກຳ
ນັກສຶກສາ C1 ເກັບກູ້ແກ່ນຫຍ້າ
ການຮຽນການສອນຫຼັກສູດໄລຍະສັ້ນ C1 ຂອງຂະແໜງລ້ຽງສັດ ຄູ-ອາຈານແມ່ນໄດ້ນຳພານັກສຶກສາ ຮຽນທັງທິດສະດີ ແລະ ພາກປະຕິບັດຕົວຈິງ ແລະ ນີ້ຄືອີກພາລະກິດໜຶ່ງທີ່ຕ້ອງ...
ອີກໜື່ງພາລະກິດຂອງອາຈານ ແລະ ນັກສຶກສາພາກວິຊາກະສິກຳຂອງໂຮງຮຽນເຕັກນິກ-ວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງໄຊຍະບູລີ ແມ່ນໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມວັນຊົນທະປະທານແຫ່ງຊາດ, ວັນສັກຢາສັດ ແລະ ວັນປູກພຶດລະດູແລ້ງ
ນັກສຶກສາ ແລະ ຄູອາຈານພາກວິຊາກະສິກຳໄດ້ຮັບກຽດ ແລະ ໄດ້ຮັບການໄວ້ເນຶ້ອເຊື່ອໃຈຈາກການນຳຂອງແຂວງ ໄຊຍະບູລີ ໃນການເຂົ້າຮ່ວມ3 ວັນສຳຄັນທີ່ແຂວງໄດ້ຈັດຂຶ້ນໃນວ...
ກອງປະຊຸມຝຶກອົບຮົມ ການສ້າງສື່ການຮຽນ-ການສອນ ແລະ ການອັບໂຫຼດຂໍ້ມູນ ຊຸດການສອນເຂົ້າໃນລະບົບເວບໄຊ ໃຫ້ແກ່ພະແນກການ, ພາກວິຊາ/ຫົວໜ້າຂະແໜງການຂອງໂຮງຮຽນ ເຕັກນິກວິຊາຊີບ-ແບບປະສົມແຂວງໄຊຍະບູລີ. ວັນທີ 31.10 ຫາ 4.11.2022. ສະໜັບສະໜູນໂດຍ ໂຄງການ VTESS
ກອງປະຊຸມຝຶກອົບຮົມ ການສ້າງສື່ການຮຽນ-ການສອນ ແລະ ການອັບໂຫຼດຂໍ້ມູນ ຊຸດການສອນເຂົ້າໃນລະບົບເວບໄຊ ໃຫ້ແກ່ພະແນກການ, ພາກວິ...
ພາກວິຊາກະສິກຳໄດ້ຈັດການຮຽນ-ການສອນທັງພາກທິດສະດີ ແລະ ພາກປະຕິບັດຕົວຈິງຂອງນັກສຶກສາ C1
Comments
ທີ່ຕັ້ງຂອງໂຮງຮຽນ
ສະຖານທີ່ຕັ້ງຢູ່ບ້ານສວນ ເມືອງໄຊຍະບູລີ ແຂວງໄຊຍະບູລີ ຫ່າງໄກຈາກຕົວເມືອງ ໄຊຍະບູລີ 7 ກິໂລແມັດ.
Recent News
ຕິດຕໍ່ພວກເຮົາ
E-mail:ivetsayaboury@yahoo.com, chaxiong2015@gmail.com Tel/Fax: 074 212201, 020 55877270
ฟอร์มรายชื่อติดต่อ
ชื่อ
อีเมล
*
ข้อความ
*
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น